چگونگی تعیین شدت خون و پروتئینوری
نوشته شده توسط : Andy

چگونگی تعیین شدت خون و پروتئینوری

بیمار مبتلا به پروتئین ادرار 2 +، خون مخفی 3 +، و سپس او می خواهد بداند که آیا وضعیت کلیه آن بسیار جدی است؟ آیا او تبدیل به اورمیه خواهد شد؟ ..
این که آیا بیماری کلیوی جدی است یا خیر، چگونه باید آن را شناسایی کنیم؟ علائم بالینی آلبومینوری، علامت پنهانی خون مخفی یا میزان ادم چیست؟
در حقیقت، این یکپارچه است که با شدت بیماری کلیوی با این شاخص ها قضاوت شود. در عمل بالینی، نفرولوژیستها عمدتا میزان پیشرفت وضعیت بیمار را از طریق سه جنبه زیر ارزیابی می کنند:
1 مقدار پروتئین ادرار
هنگامی که به پروتئین ادرار می آید، بسیاری از مردم به پروتئین ادرار فکر می کنند + ابتدا، اما به منظور شناسایی دقیق بیماری، بیشتر به مقدار پروتئین ادرار 24 ساعته اشاره می کنیم.
هنگامی که میزان پروتئین ادرار 24 ساعته بیمار بیش از 1 گرم (کمتر از 3.5 گرم) باشد، مشکل جدی تر است. و بیش از 3.5 گرم به این معنی است که پروتئینوری + مقدار زیادی از بیمار دارد و عملکرد کلیوی به طور قابل توجهی آسیب دیده است که باعث نارسایی کلیه و اورمیه می شود.
2، تابع فیلتراسیون گلومرولی
تمرکز بر عملکرد فیلتراسیون گلومرول، عمدتا به میزان فیلتراسیون گلومرولی و میزان ترخیص کراتینین درونزا بستگی دارد.
عملکرد کلیه اغلب در نفرولوژی اشاره شده به طور عمده به عملکرد لوله های کلیوی و عملکرد فیلتر گلومرولیک اشاره دارد. عملکرد لوله های کلیه به طور عمده بستگی به ترکیب ادرار، وزن مخصوص ادرار، فشار اسمزی و سایر شرایط برای تجزیه و تحلیل تابع جذب و تمرکز و رقت دهی لوله های کلیه دارد.
امروز، من بر روی تابع تصفیه گلومرولی تمرکز می کنم. پایین تر میزان فیلتراسیون گلومرولی، بدتر عملکرد کلیه. بیماری مزمن کلیوی را می توان با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی به پنج مرحله تقسیم کرد.
قبل از مرحله سوم میزان فیلتراسیون گلومرولی، امید وجود دارد. با این حال، هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی در بیمار 15 سال است، عملکرد کلیوی بیمار در حال حاضر در مرحله شکست است و اساسا تنها دیالیز یا پیوند می تواند در این زمان انجام شود.
کاهش کروماتین کراتینین درونی نشان دهنده کاهش کلیه کراتینین است. اگر کراتینین بیش از حد در خون انباشته شده باشد، آسیب کلیه بدتر خواهد شد.
3. عوارض
هنگامی که عوارض زیادی وجود دارد مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی عروقی، کم خونی و غیره، کنترل بیماری کلیوی مشکل تر خواهد بود و وجود عوارض بیشتر باعث آسیب کلیه خواهد شد. بنابراین، ما باید توجه زیادی به وقوع عوارض داشته باشیم.
شدت بیماری کلیه به سادگی با علائم مشخص نمی شود. با در نظر گرفتن شدت بیماری به واسطه نشانه ها و شاخص ها، آسان است که از فرصت درمان دست بکشید.
سپس ما باید وقت خود را برای بازدید از یک معاینه کامل به دکتر ببریم، پس از بررسی ما می توانیم دقیقا اطلاعات دقیق شرایط کلی کلی ما را بدانیم و درمان معقول را - طب غربی یا طب گیاهی چینی بگیریم، که روش های مختلف درمان است ، بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی از طب گیاهی چینی، یک درمان طبیعی سیستمیک استفاده می شود که توسط بسیاری از متخصصان کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی برای سال ها تحقیق می شود، اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد آن لطفا پیام را ترک کنید با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: